2011. február 15., kedd

Csapat-bemutatkozás (5) Szilágyi AnnaPannaKirálylány

Magamról: talán sohasem növök fel...  Gyerekes vagyok, néha kicsit sok, máskor meg túl kevés. Szokták mondani, hogy furcsa vagyok... hát megeshet. Szétszórt, és nem annyira határozott. A világot sokszor kicsit máshogy látom, mint a többiek- hála a folyamatosan elkalandozó fantáziámnak(?)- elvagyok a saját kis világomban. Lusta, sokat alvós, de ugyanakkor barátságos, (általában) társasági ember vagyok, aki nem szereti sem a vitákat, sem a feszkókat- ezek, ha nem is mindig látszik, de érzelmileg megviselnek. Mivel általában szanaszéjjel vagyok, sokszor nem vagyok képben, de ha csapat munkáról van szó, egy kicsit mégis jobban igyekszem, mert olyankor tudom, hogy a többiek is számítanak rám. Nem tudom elviselni ha már túlzottan fogyatékosan kezelnek, ill. tartanak, ha nem hallgatnak meg, és még sorolhatnám- türelmes ember vagyok... bár ha belegondolok, annyira nem is. Szeretem a jó hangulatot, az electrot, hardcoret, rockot, és mindenfajtaféle általam kedvelt bulikat,dolgokat, elfoglaltságokat.

Hobbi: ha nem éppen valahol valakikkel vagyok, és szanaszéjjel csapatom magam, akkor általában alszok, esetleg családozok. Mellesleg zongorázok, és igyekszem a kreativitásomat kiélni úgy, ahogy éppen akarom/tudom. Szeretem a zenét, általában azt, amit más nem annyira.

Kedvenc városom: hm-hm. London, és bár még nem voltam, de Tokió, és New York is elég laza lehet. No meg természetesen Budapest.

Családi állapot: eljegyzett, több gyerekes családanya

Születési és lakóhely: tősgyökeres pesti vagyok

1 megjegyzés: