2011. február 15., kedd

Csapat-bemutatkozás (4) Kolláth Lilla

Magamról: az egyik legjellemzőbb tulajdonságom, hogy anya típus vagyok, tahát nehezen hoznak ki a sodromból , nem is szeretek konfrontálódni sokszor és mindenkinek a jó oldalát igyekszem meglátni. Segítőkész vagyok, de igazán csak kevés embert engedek magamhoz közel. Céltudatos, komolypróbálok lenni, de borsodi származásomhoz hűen tudom, hogyan kell lazítani. A csoportban való dolgozásban már van tapasztalaton, így tudom magamról, hogy maximalista vagyok és ha kell a hátamon viszem a csapatot. Persze én sem nőttem még fel igazán, amit az is bizonyít, hogy szenvedélkyesen rajongok a Disney mesékért, illetve magáért Disney világáért.
A csapatunkban a szerkesztői beosztás jutott rám, melynek igyakszem majd eleget tenni.
Hobbi: utazás, mozi/ filmezés,  főzés, olvasás és a barátaimmal való lógás, bulizás, állatkertbe járás.
Kedvenc városom: Párizs, ahol az Erasmus pályázatnak köszönhetően eltölthettem egy szemestert.
Családi állapot: kapcsolatban
Születési és lakóhely: én Borsodi születésű vagyok, Miskolcról származom és jelenleg Pesten lakok a bátyámmal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése